Tema: Re: LIDL
Autorius: cooleris
Data: 2016-06-01 00:34:44
O tu kaip tikras buras lietuvis laikai karviu pora pora buliuku mesai
20kiauliu 100 vistu
Bulves pats augini ir jomis maitiniesi
BLET nufotkyk visa sita uki kuris tave maitina ir tau nereikia parduotuven
eiti
Nes panasu kad tave ce laiko lidlas runkeliu, bet blogiausia kad ir pats tu
save runkeliu laikai
As matai atlieku darba gaunu pinigus ir uz juos ju perku maista
Aisku ne ukis bet man patogu sitaip
Ir jei kainos bus mazesnes tai man geriau
O jei pvz rimi laikys dideles kainas tai zinok as kaip normalus zmogus
neisiu i rimi del isitikinimu
O eisiu ten kur uz maziau pinigu daugiau gausiu
Nes gyvenu taip: manmoka as moku.