Tema: Re: LIDL
Autorius: svyt
Data: 2016-06-01 13:20:20
Lidlas ir Aldi vokietijoj idomiai konkuruoja, lidle gali
 atsiskaityt tik visa kortele o aldi tik maestro/mastercard. Penny
 markt dar kazkokia, netinka po siai sienai jokia, kai lidlas su
 aldi pries metus pradejo leist atsiskaityt kaip nori. Prekes ypac
 panasios, gal net tie patys gamintojai, bet prekiu zenklai ir
 aldi ir lidle tik tokie kuriu nepamatysi niekur kitur. Velgi,
 paskutinius metus randu nutela, koka kola ir hains keciupa,
 kazkaip isileido. Prekiu kokybe... buvo pas mus lyder price ar
 koks ten, irgi kazkas panasaus, alus matomai pavartotas ir
 nezinomo pavadinimo. Ka ten pirkt tai tai dienai salotas, nu
 uzsaldyta mesa, ji visur tokia pati, gali stovet ir 5 metus, jei
 neatitirpsta. Suriu pakaitalai (dirbtiniai) nebrangus ir nieko,
 alyvuoges tokio pat skonio kaip maksimoj, jei dar variantas rapsu
 aliejuje tai isvis skonio virsune, skoniu beveik man nesiskiria
 nuo alyvuogiu alyvuogiu aliejuje, tik tos net ispanijoj 10x
 brangesnes.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----