Tema: Re: LIDL
Autorius: fenix@w
Data: 2016-06-07 16:42:23
2016.06.03 18:44, Nerijus rašė:
> On 2016-06-01 05:13 PM, fenix@w wrote:
>> 2016.06.01 16:23, Sail rašė:
>>
>> +++++
>> niveriu svoim glazam, yra zmogus, kuri nuo seb irgi purto.
>>
>> lygiai ta pati galiu pasakyti ir as. Dvidesimt metu kartas nuo karto
>> suteikiu SEB'ui sansa is manes uzdirbt - nu niekaip jie nesugeba sudaryt
>> bent minimaliai abipusiai naudingos sutarties. klientu aptarnavimo
>> skyriai tokio lygio, kad 3x vaziavau korteles pasiimt, del gyvybes
>> draudimo skambino gal 50 skirtingu zmoniu metus laiko non-stop, siunciau
>> nx, ejau is susitikimus - niekaip nesugebejo bendro crm naudotis,
>> potencialios paskolos klausimus tvarke 3 vadybininkes paeiliui, tai
>> paskutine siule ~10% prastesnes salygas nei pirmoji, viskas uztruko apie
>> 5x ilgiau nei kitam banke ir vistiek butu ~15% brangiau - ir cia dar su
>> rekomendacija!!! Smulkmenu jau nekalbu, tokiu kaip pastoviai neveikianti
>> el bankininkyste, maksimalus ikainiai rinkoje, negalejimas padaryti
>> elementariu paslaugu ir pan.
>> absurdas ten, o ne klientu aptarnavimas, tik vat saskaitos uzdarymas
>> sklandziai praejo - pasiemiau litus grynais skyriuje ir paprasiau kad
>> nukirptu kortele. kitos kontoros, kuriu privengiu, tai teo ir omnitel,
>> dabar kai susijunge bent jau vienu blogiu maziau.
>
>     Tai gi ju tikslas atsikratyti kuo daugiau privaciu klientu.

tuomet tyliai marintu paslaugas ir tiek, arba parduotu privaciu klientu 
skyriu kitam bankui, o dabar nei tas nei tas - marketinga varo, paslaugu 
nemazina.