Tema: Re: LIDL
Autorius: spakainas
Data: 2016-06-08 13:44:45
Papasakok tai pensininkams, neįgaliesiems, bedarbiams, studentams iš
neturtingų šeimų ir pan. Lidlas panašiai kaip dujų terminalas - gali ten
nei karto neit, bet kiti prekybcentriai kainas pamažino, pradeda
visokius nuolaidų kuponus sekančiam apsipirkimui dalint ir t.t. Čia kaip
su ta akcija - nepirkt prekybcentry 3 dienas - oficialiai tipo "nieko
nepajutom", o neoficialiai ar ne 10-15% sumažėjo apyvarta tom dienom.