Tema: Re: LIDL
Autorius: Sail
Data: 2016-06-02 08:19:22
Jei saskaita pavyko uzdaryti iskart ir be komplikaciju, tai skaityk pavyko.

As kontoros visas saskaitas seb'e uzdarinejau ir pervedinejau i kita banka
(vykdziau pries 20 metu duota pazada - seb'ui neduot jokio biznio). Irgi
atrode zajabys, kol po 4 (keturiu) metu gaunu israsa is seb'o su saskaitos
numeriu ir likuciu.
Az oxujel.

Skambinu klausiu xuli prasymo neivykdet, prasom padaryt viska iki galo.
O jie man - anu davai begom i banka, ir pasiimk kartu direktoriu, ir taip
toliau ir taip panasiai.

Zodziu ilga istorija gavos, su visokiais ten skundu centrais ir t.t. Nu
tiesiog buvo sportinis interesas, pavyks privest banka ivykdyt pries keturis
metus priimta prasyma ar ne.

Galu gale per pusmeti banke pavyko rast zmogu, kuriam ne px (seb'e tai siaip
jau galima sakyt stebuklas), saskaita uzdare ir likuti pervede kur reikia.

Cia viena is daugelio seb'o istoriju...