Tema: Re: LIDL
Autorius: cooleris
Data: 2016-06-01 14:34:06
Taip pienas vokietija litas litras, anglija, lenkija visur litas litras
Lietuva 3litai litras
Ir ajajai kokius baisius nuostolius turim po 3 litus pardavinedami
Neaugink bananu lietuvoj ir nereiks rekti kaip mums navaro truksta
Visos imones deklaruoja didziausius pelnus, bet sako kad viska dykai dalina
ce lietuviu mentalitetas skustis kaip blogai nes pelnas ne kaip pas apple
O visas pasaulis lieka ant nulio be pelno ir sako kaip gerai zmones alga
gavo linijas atnaujinom ir viskas OK

"Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message
Įsitikinęs esi apie "absurdo viršpelnį"? Tavo atvejui - prisisteik
savo "antrinių žaliavų" filialų kiekvienam mieste po kelis ir tada
pasiskaičiuok savo gelžgalio savikainą.