Tema: Re: LIDL
Autorius: Lapinas
Data: 2016-06-08 07:36:08
Žiūriu neblogai įtikėjęs savo fantazija.
Aš irgi turėjau parduotuvę, nuo kainų mušimo į kasos aparatą iki barkodų
skaitytuvų ir vienetinės apskaitos.
Tai Aldi musiet robokopai dirbo, kad jiems surast kodą ir suvest ranka
greičiau nei pakišt barkodą skaitytuvui gaudavosi.
O gal visgi ne dėl greičio jie taip dirbo? Nedaleidi, draugazas, tokios
minties?