Tema: Re: LIDL
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-06-05 14:27:02
On 6/4/16 11:30, ROOTS wrote:
> Ne nu tai vsia ta De palyginus su Lt akmens amziuej velkasi. Tiek
> kortleme, tiek internetu ar kitokiom IT inovacijom :) Vokietis atsargus,
> laukia kol visi aplink isbandys naujoves, istestuos ir tik tada jis jas
> isives :)

Tai jos jau senai "ivestos", ne tai kad jie tu naujoviu "nemate" ir
"nebande". Tiesiog daug kur egzistuoja karteliai kurie lemia tai, kad
bandomas pritaikyti apple modelis. T.y. visais budais bando islaikyt
dideles kainas net ir aukojant apyvarta.

Va kad ir pvz internetas. LTE jau senai "ivestas", bet dauguma zmoniu jo
neturi ir nesinaudoja. Ne todel, kad nenoretu, o todel, kad uz ji lupa
papildomas dideles baPkes. Ko rezultate tauta deda skersa.

Pvz as turiu "normalia" sutarti pas normalu operatoriu (ne koki virtualu
ar prepaida). Vien uz tai kad "ijungtu" LTE su tais paciais mizernais
200mb/men man papildomai reiketu ismest 15eur. Su tais 200mb/men is LTE
mazai dziaugsmo, todel mano reakcija kol kas yra "eikit nx".
Laimei kaip tik dabar pagaliau atsiranda virtualiu operatoriu su LTE
palaikymu. Kai tauta po truputi prades pas juos pereidinet (ka stabdo
1-2 metu kontraktai bei serviso nebuvimas) tai reikalai su kainom
pasikeis. LTE prades aktyvuot "uz dyka". Bet dar nepradejo.

Taip ir su kortelem. Bankai uz visokiu ten Visa ir Mastercard
aptarnavima nori dafiga procentu, zymiai daugiau nei uz EC korteles
kurios irgi nepigios. Tiek kad daug kas kortelem neima mazesniu
apmokejimu nei 10eur, nes tada gautusi minusas. Kol sioje vietoje
laikosi kartelis, tol tokias korteles ima tik "prabangesnes parduotuves
su didesnem kainom. Dabar kazkas matyt pasikeite, nes toks Lidl nesenai
pradejo imt ir normalia Visa.