Tema: Re: BMW vs SKODA
Autorius: news
Data: 2015-11-05 18:14:35
On 05/11/15 09:51, spakainas wrote:
> Bullšit. Škodos vadyla - botanikas, nesugebantis įvertint aplinkinio
> eismo ir tiek. Chuliganas pagavo botaniką ant žioplio - toks tokį
> susitiko. Čia ne škodą teisint reikia, bet visiems pasimokyt, kad darant
> bet kokį manevrą, neužtenka vieną kartą trumpai žvilgtelt - reik
> normaliai situaciją sekt. Jeigu užstoja eilė - vadinasi turi 10x įdėmiau
> žiūrėt. Jeigu posūkis, kalniukas, medis ar kokia kliūtis- vadinasi
> prilėtink, nes nematai, nežinai kas ten gali išlyst.

kodel durneliui paciam reikia gauti i sona, kad suprastu jog nifiga
neturi jis erelio akiu ir Chaknoriso reakcijos?

grazu skaityti kaip self esteemas liejasi per krastus bl. Dar turbut
nesate pakliuve i jokia avarija ir galvojate, kad "avarijas daro tik
lochai, man taip tikrai nebus". Mars ziureti Crash Compilationu i youtube.