Tema: Re: BMW vs SKODA
Autorius: Kicker
Data: 2015-11-05 13:13:36
gali važinėti atsargiai kiek tik nori, bet nevertink kitų pats to
nesuprasdamas ir niekada nesakyk niekada.
škodos neteisinu, bet puikiai suprantu kad jis galėjo būti tikrai nekaltas
dėl 100priežasčių, kurios ne nuo jo priklausė ir dėl to jo botaniku
nevadinčiau. Vat BMW tai tikrai botanikas. Šalia darbo nuolatos vieną tokį
matau su bmw pastoviai į aikštelę skersas įeina, o išlipa ačkarikas
dizaineris (žinau kuom dirba), tai šis tikrai kietas tik už vairo.

"spakainas"  parašė naujienų news:n1fd5s$eb1$1@trimpas.omnitel.net...

Klausyk - turi vairą rankose, akis kaktoj - vadinasi esi atsakingas už
savo veiksmus gatvėje. Gali čia kiek nori rašinėt ir iš manęs
pyzdavotis, aš sau pasidariau išvadas iš šitos situacijos ir nuo šiol
dar akyliau žiūrėsiu. O tu gali teisint škodą ir važinėt kaip važinėjai.
Linkiu kad nieko panašaus tau nenutiktų, rimtai.