Tema: Re: BMW vs SKODA
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-11-05 11:04:01
2015-11-05 10:49, spakainas rašė:
> O davai chebra normaliai patys pasvarstykit - kaip įmanoma nematyt iš
> priekio atvažiuojančios auto? Juk šviesus paros metas, benvas su šviesom
> važiavo. Na gerai, viršijo, nardė tarp juostų - bet KAIP galima jo
> nematyt? Stopudovai žvilgtelėjo vieną kartą - aij čia vienoj juostoj
> sustojo, vadinasi sustos ir visi kiti, daugiau žiūrėt nebereikia -
> važiuoju. Tipiškas botaniko požiūris ir tiek.
> Kas liečia mane - aš nixuja negeresnis vairuotojas nei vidutinis, bet už
> tą škodos botaniką tai bet kas geriau vairuoja, imho.

Niekada nesakyk niekada.

Vieną kartą prieš mano akis bendradarbis vos nežuvo. Tikrai ne
botanikas, vairuoja gerai.
Jis savo masina važiavo priekyje, aš iš paskos. Iš šalutinio važiavome į
pagrindinį, pagrindiniu pjovė didelis dvigubas sunkvežimis ~80 km/h. Nu
ir ką, bendradarbis prieš pagrindinį sustojo, galvoju sunkvežimį
praleidžia ir tada pradėjo važiuoti prieš pat sunkvežimį. Sunkvežimis
ten centimetrų atstumu pro jo priekį prasinešė. Aš dar pagalvojau, kad
jis labai drąsiai nusprendė su tuo sunkvežimiu prasilenkti. Paskui po
gero pusvalandžio jis man skambina ir klausia: Klausyk, o tu tą
sunkvežimį matei?! Na taip, aš jį mačiau. O bendradarbis sako, kad pzdc,
nematė jis to sunkvežimio ir ten tik laimės dalykas buvo, kad jis ne
sekunde anksčiau pradėjo važiuoti, tik dabar jam rankos nustojo drebėti,
jaučiasi kaip antrą kartą gimęs.

Vat taip.