Tema: Re: BMW vs SKODA
Autorius: Arj
Data: 2015-11-04 16:13:48
ket formuluote tokia - per geltona ivaziuoti I sankryza galima (su ta islyga
apie staigu stabdyma)
Per raudona ivaziuoti negalima bet kokiu atveju - t.y. jei ilekei jau, per
raudona, tai bet kuriuo atveju per velai, turejai stebeti sviesafora ir
stabdyti.

Kas yra sankryza ir jos teritorija - KET labai aiskiai apibrezta, ir video
labai aiskiai matosi kad ilekia I sankryza jau degant raudonai.

"spakainas"  parašė naujienų news:n1d3b2$h70$1@trimpas.omnitel.net...

Na tai dar kartą: nuo kiek sekundžių skaitosi kad jau "ne staigiai".
Nuoroda į ket būtų įtikinamiau.