Tema: Re: BMW vs SKODA
Autorius: Evaldas
Data: 2015-11-04 12:43:01
"budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message news:n1cn40$78u$1@trimpas.omnitel.net...
> Nei velnio. Įraše puikiai matosi, kad mirksint žaliai, geltonai net
> neužsidegus, Škoda jau yra sankryžos viduryje.

Tebūnie, tai nieko nekeičia kad įvažiavo. Turėjo praleist tiesiai važiuojantį. Bet suveikė botanikų mastymas - "ten mašinos jau sustojo tai galiu važiuot, drąsiai ir išdidžiai pamažu, nesidairydamas"

Dėl tos priežasties kai man posūkiui į kairę koks "mandaguolis" su Caravelle "užleidžia" savimi uždengdamas matomuma kas už jo dedasi tai pasukioju pirštu ties smilkiniu ir parodau, kad pyzdintų greičiau nx.