Tema: Re: BMW vs SKODA
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-11-04 12:43:16
2015-11-04 12:26, Paulius Zaleckas rašė:
> 166. Vairuotojui, kuris užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba
> reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti Taisyklių 165 punkte
> nurodytose vietose tik staigiai stabdydamas, leidžiama važiuoti toliau.
>
> BMW KET pazeide ar ne dar galima gincytis, o vat Skoda pazeide
> akivaizdziai:

Ką ten dar ginčytis, aš su chronometru nuėmiau laiką nuo geltonos iki to
momento kai BMW įvažiavo į sankryžą: 2,6 sekundės. Per tiek laiko BMW
tikrai galėjo staigiai nestabdydamas sustoti prieš STOP liniją. Netgi
darant prielaidą, kad jis vaziavo leistinu 50km/h (nors ten puikiai
matosi, kad pjovė gerokai greičiau), jam geltona užsidegė mažiausiai 36
metrai iki STOP linijos. tik bėda ta, kad jis, užsidegus geltonai spaudė
ne stabdį, bet gazą.