Tema: Re: BMW vs SKODA
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-05 10:51:48
O davai chebra normaliai patys pasvarstykit - kaip įmanoma nematyt iš
priekio atvažiuojančios auto? Juk šviesus paros metas, benvas su šviesom
važiavo. Na gerai, viršijo, nardė tarp juostų - bet KAIP galima jo
nematyt? Stopudovai žvilgtelėjo vieną kartą - aij čia vienoj juostoj
sustojo, vadinasi sustos ir visi kiti, daugiau žiūrėt nebereikia -
važiuoju. Tipiškas botaniko požiūris ir tiek.
Kas liečia mane - aš nixuja negeresnis vairuotojas nei vidutinis, bet už
tą škodos botaniką tai bet kas geriau vairuoja, imho.