Tema: Re: Pacukas ragan?ja
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-20 23:38:45
tai as tau ir sakau. e36 325 savo laiku kainavo biski daugiau nei dabar
pimpintos skodos, bet ju buvo kaip prisikta. pimpintos skodos kaip
gyveno kainorasciuose taip ir gyvens for ever. prisimink kad ir naudotu
e36 325-tu rinka kai jiems buvo 7-9 metai. iprastas itariamasis buvo :)
kiek dabar tokiu skodu su ~200ag ir po kiek? praktiskai isvis
neegzistuoja toks dalykas. tai kas cia egzotika ir kodel?