Tema: Re: Pacukas ragan?ja
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-10-20 16:22:47
kad skaičius nieko nestebinantis šiandien, o ne kad pilka masė. "pilkas 
dyzelis" jei ką - personažas iš BigBank berods reklamos

On 10/20/2015 4:16 PM, CodeC wrote:
> o man px kas tau px, apie tai ka tu rasineji, cia kalbos siaip nebuvo.
> dainiushas susvaigo, kad 250ag yra pilkoji mase. apie tai ir gincyjames.
> tu eili kart zagsi ne i tema ir galvoji kad baisiai idomiai.
>
> On 10/20/2015 04:09 PM, budulis vulgaris wrote:
>> 2015-10-20 14:49, CodeC rašė:
>>> o tu paimk 'plika' tokios pacios kubaturos varikli ir suprasi, kieno
>>> saskaita padidejo galingumas siais laikais ir kas kainuoja realius
>>> pinigus. V6 3.0L variklis be jokiu turbo kaip turejo panasiai 200ag taip
>>> ir turi, neskaitant nezymiu svyravimu. prikabint turbo ir anais laikais
>>> mokejo ir galejo, tik niekas tokiu nesamoniu nepirko. dabar ta pacia
>>> galia spaudzia is dvigubai mazesniu varikliu su turbo su ... kelis kart
>>> mazesniu resursu ir kelis kart didesniu pelnu, nes realius pinigus
>>> kainuoja sunkus ir didelis variklis - preciziskai apdirbtas kokybiskas
>>> 'metalo gabalas' o ne apkarstymas turbinomis ir softas.
>>> koki varikli dabartine octavia su 220ag turi dabar ir koki turejo kad ir
>>> ta pati opel omega mv6 ?
>>
>> Man px kas ten kieno sąskaita padidėja. Aš tau akivaizdžiai parodžiau,
>> kad 20 metų atgal pigiausi/plikiausi modelio variantai buvo žymiai
>> silpnesni/lėtesni palyginus su pačiais pigiausiai/plikiausiais šių metų
>> to pačio modelio variantais.
>>
>> O tai reiškia, kad bendrai paėmus, dabar gatvėmis važinėja
>> galingesnės/greitesnės mašinos nei 20 metų atgal.
>>
>