Tema: Re: Pacukas ragan?ja
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-10-20 16:09:41
2015-10-20 14:49, CodeC rašė:
> o tu paimk 'plika' tokios pacios kubaturos varikli ir suprasi, kieno
> saskaita padidejo galingumas siais laikais ir kas kainuoja realius
> pinigus. V6 3.0L variklis be jokiu turbo kaip turejo panasiai 200ag taip
> ir turi, neskaitant nezymiu svyravimu. prikabint turbo ir anais laikais
> mokejo ir galejo, tik niekas tokiu nesamoniu nepirko. dabar ta pacia
> galia spaudzia is dvigubai mazesniu varikliu su turbo su ... kelis kart
> mazesniu resursu ir kelis kart didesniu pelnu, nes realius pinigus
> kainuoja sunkus ir didelis variklis - preciziskai apdirbtas kokybiskas
> [...]

Man px kas ten kieno sąskaita padidėja. Aš tau akivaizdžiai parodžiau,
kad 20 metų atgal pigiausi/plikiausi modelio variantai buvo žymiai
silpnesni/lėtesni palyginus su pačiais pigiausiai/plikiausiais šių metų
to pačio modelio variantais.

O tai reiškia, kad bendrai paėmus, dabar gatvėmis važinėja
galingesnės/greitesnės mašinos nei 20 metų atgal.