Tema: Re: Pacukas ragan?ja
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-20 11:18:10
eilinis tavo skiedalas ir issivartinejimas. esu tikras, UK irgi visokiu
skyliu taisyklese ir istatymuose randa kas iesko. bet klausimas buvo ne
apie tai. ne apie bachurukio su bmw mama ir teva. o apie ji pati.
jis ateina draustis su bmw as ateinu su lancia. as sumoku 30eur metams,
jis - menesiui. tai pats tikriausias ir aiskiausias vairuotoju skirstymo
i rizikos grupes pavyzdys. o tu trolink toliau apie 'aktualijas'.