Tema: Re: Pacukas ragan?ja
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-20 21:50:11
tai ok. reiskia issiaiskinom, kad galingu masinu vis del to pries 20
metu buvo.
tai reikia suprasti, tavo visa mintis tame, kad tada jos buvo zymiai
brangesnes, todel didesne egzotika nei dabar. kad daug netrolinti,
pagrisk sita savo teigini. kiek kainavo 250Ag naujas bolidas pries
tarkim 15 metu ir kiek kainuoja dabar? kazkas panasaus, ne is skirtingu
krastutinumu. tarkim tos pacios markes ir klases jeigu imanoma.