Tema: Re: Pacukas ragan?ja
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-20 22:59:43
"kiek galima nusipirkt AG" ir 'pilkoji mase gatvej' nevisai koreliuoja.
nuripirkt galima viska. nereiskia kad perka ir vazineja. skoda su 200ag
stopudovai yra totali egzotika ir dar didesne nei bmw su tiek pat pries
20 metu, nes tokia skoda perka tik biski durnas, kuriu nera daug ir
realybej tas matosi. daugiau (bet ne dauguma toli grazu) 'normaliu'
masinu su ~300ag nei skodu su 200ag, nes tai tiesiog nonsensas, kurio
niekam nereik. kaip ir visu kitu kibiru kuriuos ten vardinai. labiau
teorija nei praktika. taip ir sakyk, kad prisiziurejai daug reklamu ir
pilkasis dyzelis su 250ag yra tavo svajone, o ne realybe ir tuo labiau
'nebe egzotika'. kainuoja 'nedaug', bet nei tu jo kada pirkai, nei
perki, nei pirksi.