Tema: Re: Pacukas ragan?ja
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-20 22:31:36
o davai nx tuos skodu lyginimus su bmw nes juokinga.

320 pries 20 metu su sesiais kausais ir -30ag kainavo pigiau negu 320
2015 modelis. 325 ir 328 pries 20 metu su +12ag ir +2 kausais kainavo
tiek pat kiek 320 2015 modelis. 330 2015 arkliu siek tiek turi daugiau
nei 328 pries 20 metu, bet kausai vistiek tik 4 ir kainuoja daxuja
daugiau. tai kas cia egzotika?
man tai akivaizdu, kad tai, kas pries 20 metu buvo normali masina, siais
laikais tapo egzotika. o 'normaliais' tapo visiski kibirai padaryti is
nieko.