Tema: Re: Pacukas ragan?ja
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-20 11:23:49
On 10/20/2015 11:20 AM, Linas Petkevičius wrote:

> Gali pagrist?

galiu - taip yra. daugiau tu nevertas.

> Ne. Tai transporto priemoniu, o ne vairuotoju skirstymas pagal rizikos
> grupes.

tai man su 14 metu stazu ir 18m. bachuriukui su nuliniu to paties bmw
draudimas kainuos tiek pat?

p.s. cia jau apskritai paliesta kita idijotiska tema - draudziama lyg ir
civiline atsakomybe, bet ji priklauso nuo to, kokia masina turi.
o jei turi ne viena ir t.t.