Tema: Re: Pacukas ragan?ja
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-10-20 14:41:19
omega senatorius bmw tai toli gražu ne kibirai. Vectra netgi B, kuri
prieš 20m tik gimė, buvo 170AG, bet ir jie ne prie tų kibirų kuriuos
turiu omeny.

o dabar - kartoju:

golfas yra, oktavia yra, seatas atitikamai greičiausiai irgi yra, A3
kažkaip keistai ant 180AG baigiasi. 308 yra, Megane yra, Astra yra,
Focus'as yra, Civic'as

Ką aš noriu pasaklyt, kad tada golfas GTI buvo 150AG ir tai atrodė labai
labai neblogai. Dabar Golf'as GTI yra 300AG