Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: kurikai
Data: 2011-05-09 09:44:29
kodekai, o kaip tu pavadinsi tuos pesciuosius, kurie neziuri nei i jiem
svieciancias lemputes regliuojamoj perejoj, nei apskritai i keliu zenklus ir
keliu zenklinima? va pvz., kiekviena diena matau simtus pesciuju, kurie eina
per gatve belekur, nors uz 5m pereja, jie niekada neina tu 5m iki jos, bet
kerta kelia ten, kur jiem patinka... man tai toki panasus i ta pati petra su
sprogmenimis... negana kad pats bando save nusizudyti, bet dar kitiem
problemu pridaro...