Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: Edvinas
Data: 2011-05-03 14:03:10
2011-05-03 13:48, CodeC rašė:
> net jei ir per raudona ejo, tai ne priezastis ja uzmusti.
> prie 40-50 km/h to niekad nebutu nutike. bet juk skubejo zmones, kur cia
> 'vilksies' 40km/h per sankryza kaip looseris koks...

Gali tu rašyti čia kiek nori, bet kvailiai to nesupras. Dabar mano
penkiametės dukros toks laikotarpis: daro kokią nesąmonę, galinčia
pasibaigti skaudžiu bum — pasakymas, kad "geriau taip nedaryk, nes
tikrai užsigausi, kai nuvirsi" nepadeda, atsakoma "ne, aš tikrai dabar
nepaslysiu/nenuvirsiu ir t.t.". O po kiek laiko bum ir aaaaaaaa! Tiesiog
stebėtina, kaip kiti žmonės taip ir neišauga iš penkiamečių mąstymo...