Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-04 11:42:43
O daug aplinkui susirieksminusiu klounu? Vat vaziuoji tu 90 autostrada, o
tave 130 pro shona pirma eile pralenkia? Kaip - nera tokio neramumo jausmo,
kad aplink tokei neatsargus idiotai varineja?

"CodeC"  wrote in message news:ipr39d$lkg$1@trimpas.omnitel.net...

On 05/04/2011 11:33 AM, Linas Petkevičius wrote:
> T.y. visi troliai, o tu ne? Man tai kazkaip atrodo, kad gyvenime daugiau
> parinasi tie, kur autostradoj ant 90 vaziuoja. Nekilo niekad tokia mintis?

parinasi? juokauji :) as kelione megstu paversti malonumu. kruizini sau
ramiai, be itampos, bet stresu. bendrauji, stebi kastovaizdi ir t.t.
prisiziuri visokiu klounu susireiksminusiu, kuriu nuomone kelias yra tik
ju ir pan :) tfu tfu kolkas isvis neturiu del ko parintis ir esu del to
laimingas, jei tik tau tai taip rupi :)