Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: SuperFM
Data: 2011-05-03 14:27:56
neuzsiciklink ant greicio. pats basanaviciaus gatve vln vilkausi ant 40,
kai is uz autobuso islindo pensininke ir net neziuredama i mano puse ejo
toliau. kai sustojau salia ir papypinau, tai velgi, net neatsukus galvos
i mane, numojo ranka i mano puse ir nuejo toliau! tokiu atveju, jeigu
nutrenkus tokia ji liktu tik lengvai suzeista, taip ir noretusi islipus
ja rimciau "dabaigt", kad kita kart zinotu. yra zmoniu kategorija, (tarp
kitko, ne tik pensininku) kuriems savoka "abipuse pagarba ir supratimas"
ar atsargumas, skamba kaip 1981 aisiais "internetas". taip kad ne
visuomet vairuotojas kaltas. merga uz vairo, tiketina vis tik ne su
shumacherio reakcija kad ir greitis 50-60... man kartais susidaro toks
ispudis, kad lietuvos pensininkai tik ir iesko kaip cia nusizudyt.
perduokit, kad skandintusi, ner ko vairuotojams nemalonumus kurt...