Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2011-05-04 16:31:09
Bet tai infarkta issauke fizinis darbas! kuris jai buvo draudziamas... siuo
atveju, bobutes mirti issauke islipimas i gatve, kai tai buvo draudziama
padaryti! ko tu cia nesupranti tai as nesuprantu... cia net KET nieko
detas... o vat tu tiksliai zinai kokiu greiciu merga vaziavo? gal ji ir
vaziavo 2X leciau nei leidziama? nusioks savizudis nuo stogo ir nemirs, bet
va uzvaziuos ant jo iskart automobilis, nes jam po ratais nukrito, kaltas
tas , kuris uzvaziavo ane, bet ne tas kuris nusoko...

"CodeC"  wrote in message news:iprk5j$lib$1@trimpas.omnitel.net...

On 05/04/2011 04:20 PM, Jonas Kalvis wrote:
> O mano bobute numire i peciu malkas kraudama, tai ka dabar apklatint?
> peciu, ar malkas? Nors jai jau seniai buvo pasakyrta nedirbt JOKIO
> fizinio darbo, nes sveikata to daryti neleidzia, nu ir amzius 80m... tai
> gal mano teva dabar apkaltint, kad jo name i peciu malkas dejo?

rimtai taip sunku izvelgt skirtuma? tavo bobute uzsilenke nuo infarkto
arba insulto, o cia bobute buvo UZMUSTA. bet ji tipo pati kalta. o
vairuotoja sventa. nes matai ji tiesiog neturejo nei fiziniu nei
protiniu sugebejimu ten vaziuoti tarkim dvigubai leciau. faktas yra
paprastas - merga uzmuse senute. ateme jai gyvybe. bet kuriuo atveju
turetu buti minimum teisiama uz netycine zmogzudyste.