Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2011-05-03 17:33:40
Siuo atveju, matomai saugiausias greitis buvo stoveti vietoj...

"CodeC"  wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co...

On 05/03/2011 02:07 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Paprastas klausimas - o kodel tu manai, kad automobilis pradejo stabdyt?
> Kodel negali buti taip, kad moteris isejo i kelia, kai iki transporto
> priemones buvo likes koks 12-15 metru (populiariausias atstumas
> pakliunant po ratais mieste) ?

paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo taip,
kad net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim
baigti. man tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :)
sviesoforas, bobute sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt
nespeja pradet, pramusa galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :)
puvekai jus, vat.