Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: kurikai
Data: 2011-05-05 14:15:36
as neneigiu, kad reikia suletinti, bet ir pestieji ne sventos karves, ar ne?
"fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:ipu0f6$il5$1@trimpas.omnitel.net...
> idomiai, ponas, jusu mastymo padargai sureguliuoti: pats pateikiate 
> faktus, kad pesciuju parejoje dargi net pavojingiau, nei atrodo is pirmo 
> zvilgsnio, bet uzspringdamas gincyjates su tais, kurie bando apsviesti, 
> jog reik suletint artejant prie jos.
>
> "kurikai" <italodisco@mistery.com> wrote in message 
> news:iptvkr$h4a$1@trimpas.omnitel.net...
>>o i pesciuju pareigas ket pasiskaityt slabo?
>> cia pvz:
>> 50 - Vietose, kur eismas reguliuojamas, pėstieji privalo vadovautis
>> šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų
>> signalais. Reguliuotojo signalų pėstieji privalo paisyti net tuo atveju,
>> jeigu jie prieštarautų šviesoforų signalams.
>>
>> 51 - Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie
>> įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir
>> įsitikina, kad tai saugu.
>>
>> 52 - Važiuojamojoje dalyje pėstieji neturi delsti ar stoviniuoti.
>> Nespėjusieji pereiti važiuojamosios dalies turi stovėti saugumo salelėje
>> arba ant paženklintos ar įsivaizduojamos linijos, skiriančios priešingų
>> krypčių transporto srautus. Baigti eiti per kelią galima tik įsitikinus, 
>> kad
>> eiti saugu.
>>
>> ir ka as dazniausiai matau, kad pesciuju, besivadovaujanciu siomis
>> taisyklemis truputi daugiau nei 50%, like procentai papuola i tokius
>> autoivykius, o kodekas&co pisa prota ziuredami is savo varpines ir 
>> manydami,
>> kad KET'e taisykles galioja TIK vairuotojams!
>>
>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
>> news:iptukm$fa8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio.
>>> Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo
>>> sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir
>>> krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų
>>> sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos
>>> kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to 
>>> reikia
>>> dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.
>>>
>>> 134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui, vairuotojas
>>> (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį, net visiškai
>>> sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį nesukeldamas
>>> pavojaus kitiems eismo dalyviams.
>>>
>>> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perėja neatrodo kaip
>>> padidinto pavojaus vieta kur gali išbėgti į kelią kliūtis.
>>>
>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones
>>>> dalyvis,
>>>> elgdamasis protingai gali  tiketis, kad jo valdomos transporto 
>>>> priemones
>>>> greitis nebus eismo ivykio priezastis.
>>>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio greitis
>>>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir bobute
>>>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki perejos.
>>>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios minutes
>>>> gal.
>>>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "CodeC"  wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co...
>>>>
>>>>>paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo taip,
>>>>>kad
>>>>>net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim baigti.
>>>>>man
>>>>>tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) sviesoforas,
>>>>>bobute
>>>>>sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, pramusa
>>>>>galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :)
>>>>>puvekai jus, vat.
>>>>
>>>>
>>
>>