Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-03 18:02:36
On 05/03/2011 05:50 PM, CodeC wrote:

> kazkam keista kad as vairuoju :) man kazkodel nekeista kodel dar nei
> vienam ivykyje neteko sudalyvauti.

tiesa, biski apsimelavau, teko vienam sudalyvauti ir paciam nukenteti.
nors ir likau teisus, gavau kompensacija tiek uz sveikatos suzalojima
tiek uz metalo kruva virtusi dvirati, puikiai zinau kad ir mano kaltes
ten buvo ir pasimokiau visam gyvenimui kaip nereikia daryt. nors pagal
KET buvau visiskai teisus. vaziavau dviraciu taku.