Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: kurikai
Data: 2011-05-05 13:58:00
pagal tavo vairuotojo pazymejimo staza itariu, kad mes vienmeciai... tik va
stazas stazui nelygu... as matai per tuos 10m koki 90% kelio nuvaziavau
automobiliu, o tu ,kaip suprantu, 90% nueini pedutem ir su rateliu numini...
turejau kelis ivykius, po kuriu pasimokiau, ir viskas buvo del
zioplumo/neatidumo... tik vargu ar as gkaleciau kaltinti vairuotoja, jei jis
ant manes uzvaziavo man nesisaugant ir einant belekaip keliu...