Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Etilas
Data: 2009-08-09 11:58:02
Dar jei jau lyginant pagal kainas, prie mano NAD C315BEE stiprintuvo
komplektuojamas yra NAD C525BEE CD grotuvas. Belcanto parduotuveje jo
kaina - 1150 LT. As uz korta mokejau 650lt. Pridekim dar tai kad PSU,
CD-ROM'a turejau - tai panasi kaina gaunasi kaip NAD grotuvo. Tikrai ne
kelis kartus daugiau kaip tamsta bandete pasakyti (sprendziant is
konteksto). Ar manai, kad ir pats NAD'as CD grotuvus i komplektus deda
gerokai aukstesnes klases negu, kad "reiketu"?

"Etilas" <etilas@kalnieciai.lt> wrote in message
> Nebuvau sulygines gyvai ant tu paciu aparatu (stipriako ir koloneliu)
> Titanium'o ir Essence'o, na bet butu labai labai idomu palygint, ar tikrai
> jau cia toks per geras pirkinys, tikrai jokio skirtumo nebutu... Bet ar
> pats esi bandes lyginti sitas kortas ant panasaus lygio (kaip mano)
> aparaturos?
>
> Klausau tiesiai i korta pajunges per KOSS Porta Pro ausines... Sutinku,
> cia butu galima pasiziuret kazkokio "upgrade'o", bet kazkaip nesinori
> sutikt kad cia kaip ZAZ'as su Borbet'o ratlankiais..
>
> "Zose" <Nera@jokio.lt> wrote in message

>>> http://jimmyauw.com/2006/08/09/sound-card-comparison/ (čia audigy vs
>>> x-fi)
>>> http://www.ixbt.com/multimedia/asus-stx.shtml