Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-03 14:00:15
Diskutavimą labiau omeny turėjau apie garso plokštę. O apie laidus tiesiog
parašiau savo įspūdžius ir kiek svarbu geras kontaktas ir tiek;
> jeigu buvai pajunges maximos lygio laidais pries tai, tai viskas
> suprantama, kodel tau toks efektas su normaliais laidais atsirado. cia net
> diskutuot nelabai yra ka.

Girdėčiau viską tą patį ;) Aš kitokių kolonėlių kabelių nebandžiau. Stereo
sistemoje irgi tais pačiais Chord kabeliais pajungta: kokybiška jungtis,
patogu atjungti-prijungti jei reikia ir kaip rašė Rimux gražu :)
>but idomiau suzinot ka girdetai tarp normaliu ir saviskiu uz 100 lt arba

Todėl, kad tuo metu tik tokie buvo po ranka ;)