Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Etilas
Data: 2009-08-01 11:26:23
> Su tais laidais toks keistas nesusipratimas, galuose ten uzdeti tokie
> bananai:
> http://i6.ebayimg.com/05/i/001/37/35/8201_1.JPG
> I koloneles jie tvarkingai isistato, o stiprintuve.. Taip kaip RCA
> nesijungia (nes centre - plastmase), o is virsaus netelpa pilnai, labai
> mazu plotu liecias.. Tai cia matomai prie mano stipriako turetu buit
> mazesnio diametro bananai, arba kazko nesupratau.. Na, rytoj paskambinsiu
> i Belcanto..

Centre ta plastmase reikejo isimt, ji ideta saugumo sumetimais tiesiog ;)
Turiu pasakyti, kad skirtuma jauciu. Konkretus pavyzdys:
Katie Melua - Shy boy. Su paprastais laidais instrumento jautesi duslumas
toks, o dabar naturaliau, gyviau groja..
Daina idejau cia : http://www.vitalis.lt/~vitalis/01%20-%20Shy%20boy.flac
Aisku tas padidejimas nera didelis, bet kad jauciu tai taip.. :)