Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Etilas
Data: 2009-08-01 18:56:24
> O koks tavo AK PSU? Internete hebra pataria naudoti kokybiškus PSU
> klausant-užsiimant muzika su AK. Gal PSU įtakoja?

PSU - inter-tech coba 650w, siaip kiek pagal review'sus tai jis kaip ir
neblogas toks..

> Integruota garso plokštė BIOS'e išjungta? Jos tvarkyklės išinstaliuotos?

BIOS'e isjungta, bet tvarkykles like, reikes pabandyt isinstalliuoti jas.

> Skype ar pan. komunikavimo programos neįtakoja - pasitikrink? IRQ
> nekonfliktuoja?
> Čia plačiau kur ką daryti:
> http://www.m-audio.com/index.php?do=support.faq&ID=786ec8d75b137d3466b1e725531a59cc

O, geras straipsniukas. Isbandysiu variantus ir parasysiu kaip sekesi.

> Primink savo motininę plokštę? O apačioje (už VGA) nėra PCI-E jungties?

Motinine - ASUS P5Q
(http://diy.yesky.com/imagelist/2008/167/1b529813etl1.jpg)
Po PCI-E 2.0 sloto (video kortai) yra du PCI-E x1. Bet pirma uzdengia video
kortos apatine dalis, tai belieka i apatine jungt. Tai va ir tarpas toks
mazytis gaunasi. Panasiai kaip sitoje nuotraukoj -
http://www.techfanatyk.net/wp-content/uploads/2009/7/stx/10.jpg

> Tavo VGA temperatūros viskas ok. Mano su gamykliniu aušintuvų 2D režime
> būdavo apie 80 C ir 3D net iki 90 C :) Dabar 2D režime apie 40 C (GPU-Z
> taip rodo) ir turbūt apie 60-70 C nugarinė dalis

40'C - liuks, bet ir cooleris tavo ne gamyklinis. Reiktu gal ir man kazka
pasiziuret vietoj originalaus. Bet vel - ziurint is tos puses kad savo tos
4870 neturbinu tai gal ir sitas gerai butu, aisku ilgaamziskumas didesnis
esant mazesnei temperaturai, bet juk vistiek nenaudosiu jos 5 metus, plius
dar asus'o suteikiama garantija - 3 metai :)