Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-02 17:10:09
Na padiskutuokim jei nieko prieš ;)

Ką omeny turėjai marketingo auka: dėl kabelių ar garso plokštės? Juk, manau,
sutiksi, jei ta garso plokštė tiesiog būtų gerai išreklamuota ir daugiau
nieko, tai Etilas nebūtų gavęs tokio kokybinio šuolio iš šaltinio (t.y. AK)
su ASUS. Gal kiek rizikavo, bet labai sėkmingai. Etilas juk naudoja
analoginę RCA stereo jungtį link stiprintuvo ir ta ASUS kaip tik ir turi
aukštos klasės DAC'us. Vat jei naudotų spdif tai klausimas ar jau išgirstų
tokį didelį teigiamą garso pasikeitimą.

Kas liečia kolonėlių ir kitus laidus, tai 150 Lt ir daugiau nemokėčiau
(nebent dėl ilgio). Tiesiog papasakosiu apie savo paskutinį kolonėlių laidų
keitimą. Savo AV stiprintuvą Denon AVR-1909 su Tannoy Mercury F1 Custom
laikinai buvau pajungęs su laidais (tokie ploni juodi, bet kieti) iš
logitech z-5500 komplekto. Tvirtinau tuos laidus tiesiog prispaudžiant ir
priveržiant sriegį. Penktadienį pasiėmiau  tris 1,5 m ilgio laidus Chord
Carnival Silverscreen su Chord banana jungtimis priekinėms kolonėlėms. Vieno
laido kaina išėjo apie 100 Lt su antgaliais ir jų uždėjimu. Garsas klausant
losless įrašus per foobar2000 su asio4all pluginu per coax jungtį link
stiprintuvo tikrai pagerėjo. Atsirado daugiau dinamikos, muzika tapo tokia
gyvesnė, gal kiek pagerėjo erdvės pojūtis. Sau padariau išvadą, kad tas
garso pagerėjimas įvyko daugiau dėl gero jungčių kontakto ir, gal, kažkiek
dėl storesnio kabelio. Dar rašo, kad ekranuoti yra:)
(http://www.chord.co.uk/chordweb/chord_carnival_silverscreen_speaker_cable_technical.htm
 )