Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Etilas
Data: 2009-08-01 01:07:02
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:h4vitk$dle$2@trimpas.omnitel.net...
> Džiugu skaityti, kad tau patinka ką nusipirkai ;) Šiaip ir turėjo taip
> būti, aukštos klasės DAC'ai ir t.t. sudėti į tą plokštę.
>
> Tiesa, o kur užsakei ir kiek kainavo ASUS'as?

Uzsisakiau pas Prana is GKS'o, kainavo 650lt. Nemazai, bet kazkaip kai uz
kokybiska produkta.. (o dar plius jis tenkina ;) ) Tiesa sakant nesitikejau
tokio kokybinio suolio..

Bet siaip yra ir trukumu (nors sunku pasakyti ar tai trukumas, gal taip ir
turetu buti, nors is kitos puses paziurejus - nesudetinga turetu buti
padaryti taip kad to nebutu) - perjungiant is ausiniu i linijini isejima ir
atvirksciai pasigirsta toks nemalonus trakstelejimas (kolonelese jis buna
gerokai tylesnis), bet per ausines tai skaudziai trakstelna. Nors cia gal
tik mano isitikiminimas, gal per ta trakstelejima ausinems visai neskauda :)
Patiko labai, kad galima is kompo reguliuotis i kur isejima duoti - nereikia
niekur kistuku kaisiot norint ausiniu/koloneliu garso :)

Ir dar papildomas rupestis - ji labai arti vaizdo kortos (asus hd4870), tai
jei anksciau laikydau vaizdo kortos ausintuvo apsukas 20% temperatura budavo
max 60'C 2D rezime, tai dabar norint 60'C jau reikia laikyt ~35%~40%, tokios
apsukos girdisi kaip reikiant.. Dabar apsistojau ties 30%, temperatura -
63'C.. Didoka, bet zinant kad zaidziant buna kad iki 80 uzkyla, tai nieko
cia tokio tie 63'C, gal ir kiek daugeliau nebutu blogai...

> "Etilas" <etilas@kalnieciai.lt> wrote in message
>
> Man rodos nepajusi skirtumo, nebent jie kokie ekranuoti būtų ir jei šalia
> kokie maitinimo kabeliai yra tada gal ir bus skirtumas. Na bus įdomu
> paskaityti tavo įspūdžius.

Su tais laidais toks keistas nesusipratimas, galuose ten uzdeti tokie
bananai:
http://i6.ebayimg.com/05/i/001/37/35/8201_1.JPG
I koloneles jie tvarkingai isistato, o stiprintuve.. Taip kaip RCA
nesijungia (nes centre - plastmase), o is virsaus netelpa pilnai, labai mazu
plotu liecias.. Tai cia matomai prie mano stipriako turetu buit mazesnio
diametro bananai, arba kazko nesupratau.. Na, rytoj paskambinsiu i
Belcanto..