Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Icetom
Data: 2009-07-26 13:54:06
Nenorėčiau sutikti. Tokį DAC'ą kaip CA Dacmagic Cyrus forume naudoja net su
sistemomis, kurių kaina virš 10 tūkst. Lt. Taip, kad daug atnaujinimų toks
DAC'as atlaikytų
> greiciausiai ismest investicija tektu po keleriu metu ir didesnio upgreido
> arba per prievarta pritaikyt kur nors

Na, kad taip buvau supratęs iš tavo žinučių. Sorry, jei ne taip supratau.
> kur sakiau, kad titanium kainuoja 500?
> kur siuliau neimti titaniumo?

Rašiau apie stereo sistemas apskritai.  Kaip ir minėjau, jei būčiau kreipęs
dėmesį į kreives ir visus techninius parametrus - iki šiol būčiau be stereo
arba būtų ne mano biudžetui. Renkantis AV stiprintuvą - taip reikia atidžiai
išnagrinėti kaip ir tu rašei, nes ten daug visokių niuansų yra.
Ką reiškia trolinti - kabinėtis? Klausiu, nes nelabai žinau to internetinio
slango. Jei taip, tai nesikabinėju, o sakau savo nuomonę. Kabinėtis mėgstu
tik tada, kai matau, kad akivaizdžią netiesą rašo (sako).
 > cia apie garso korta?
> kas per pigus bandymas trolinti?

Reziumuojant manau, Etilas turi tokius kelius (?):
- paimti tik X-Fi Titanium
- esama plokštė + išorinis DAC'as (CA Dacmagic; Beresford TC-7510/7520  ir
pan. )
- X-Fi Titanium+ išorinis DAC'as (universaliausias ir  kokybiškas variantas
(garso prasme) už kiek didesnę kainą nei ASUS plokštė (?))
- ASUS plokštė

Kurį bepasirinktų, būtų tik geriau (kiek abejoju tik dėl antro varianto)
mano nuomone.