Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Etilas
Data: 2009-08-02 21:44:44
Buvau pajunges paprastu 2,5mm^2 variniu laidu (2.5m kiekvienai kolonelei)
http://www.rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&begin=0&acc=show&fid=529&pcode=CLA052Q&pmode=&frame=3

Skaiciau straipnius Rimux'o http://audio.ring.lt/ nuorodoj. Ten
argumentuotai pagrindziama, kad nieko neprideda tie brangus laidai..  Dar
klausydamas dabar pakaitaliojau, bet man jauciasi - garsas atrodo su
audioquest maziau uzgoztas.. O gal cia tik mano isitikinimas... Vienok turiu
dar galimybe rytoj juos grazinti.. Pats dabar susimeciau kazkaip...

Del garso kortos is pradziu buvau nusiziurejes X-Fi Titanium'a (kaina
~250~300), bet Lietuvoj jo dabar nesigauna naujo nusipirkt del nesutarimu
didmeninku pusej. Is interneto siustis tokio brangesnio daikto nesiryzau.
Isbandziau X-Fi Audio Xtreme - nuo integruotos skirtumas jautesi, bet
isidejus Essence'a tikrai viskas kitaip pradejo grot, ir tikrai prieaugis
kokybes stipriai stipriai juntamas..  Aisku, buvo galima kazka pigesnio
ieskot, bet sitos atsiliepimai buvo geri, plius tai kad naudoju analoga
(tarp kompo ir stiprintuvo) tai nemanau kad reikejo sitoj vietoj ypac
taupyti.. Plius dar tai patiko kad sitoj plokstej yra stereo ir ausiniu
stiprintuvas, butent tai kas man reikalinga ir ka naudoju (o X-Fi turi dar
mano nenaudojamu isejimu 5.1, 7.1 etc, efektu)..