Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Icetom
Data: 2009-07-25 21:20:13
 Nefantazuoju, o tiesiog siūlau kaip galimą variantą. Ne taip supratai mano
mintį. Aš turėjau omeny variantą, kai vietoj topinės ASUS garso plokštės
pasiimti išorinį DAC.(kad, ir mano minėtą DAC'ą ).  Jo pritaikymas yra labai
universalus: dabar AK pajungi, vėliau gali ir koki DVD, CD, ar BD grotuvą
(omeny išorinius) prijungti ir visada turėsi sąlyginai l. kokybišką stereo
garsą nepriklausomai nuo garso šaltinio trūkumų. O ateityje finansams
leidžiant ir esant norui galės atnaujinti ar kolonėles ar stiprintuvą ar
visą komplektą. Dėl to, išorinis DAC nebūtų stabdis, t.y. gera investicija,
kuria ir toliau puikiai būtų galima naudotis.

O į AK tokiu atveju, užtektų ir visų minėtos X-Fi Titanium tokiu atveju ar
net dabartinės turimos (per spdif pajungti į DAC).  Ir ji tikrai nebūtų per
gera prie esamos sistemos. Ir kažką maišai modelius - X-Fi Titanium kainuoja
apie 250-270 Lt, o ne 500 Lt.

> jau cia kazka nusifantazuojat. pas ji koloneles popiges, jei isidetu ka
> nors pigiausio, normalaus is x-fi serijos kaip: xtreme gamer ar titaniuma,
> pas ji silpnoji vieta taptu koloneles. apie garso korta uz 500-1000lt
> aisku galima pasvaigti, tik klausimas kiek reikes paskui investuoti i
> nauja stiprintuva ir koloneles, kad ja isnaudot.

Kažkaip pats sau prieštarauji - iš pradžių siūlai neimti X-Fi Titanium, o
vėliau vis tiek grįžti prie X-Fi serijos.
> jam siuo metu upgreidinant reiktu imti normalesne garso korta. tinka
> praktiskai visos creative pradedant nuo live! 16bit ir atmetus Audigy SE,
> Audigy Value and SB Live! 24-bit. jei ruosiasi naudoti vista/win7, tada
> reikia x-fi serijos. ir rinktis tikrai ne kaip jis sake, "Geriausia butu
> vietoj visus paklausyt ir tada sprest, bet kad nera tokiu galimybiu :)",
> nes gaunasi sugedusio telefono zaidimas: garso korta prideda savo
> atspalvi, stiprintuvas prideda, koloneles prideda ir gaunasi s...
> galutiniam variante.

Kreivės tikrai ne lemiamas dalykas. Pasitikėjau savo klausa ir esu
patenkintas pasirinkta stereo sistema. Kai įsigyji geresnę aparatūrą, tai ir
noras atsiranda kokybiškesniems įrašams ir pan. Čia tegu Etilas pats parašo.