Tema: Re: del aukstu iskaipymo
Autorius: Icetom
Data: 2009-07-23 12:58:40
Leidžiant iš AK per Denon AVR-1909 (pure direct režime)+Tannoy Merury F1 man
iš karto pasijuto skirtumas tarp ASIO4ALL vs Wasapi/KS. Muzika tapo tokia
gyvesnė, erdvesnė. Na čia tik mano nuomonė.

> Yep, zinute maciau. Bet tada dar kortos neturejau, t.y. tik integruota,
> tai ir neisbandziau. Siaip skirtumo tarp ASIO ir WASAPI nelabai jauciu -
> gal cia del to, kad ausis neipratus - gana nauja sistema, o ir korta kaip
> Zose sake - "integruotos lygio"...

Jei nepirkai to X-fi Audio tai nieko tokio. Galima ir pakentėt pa kol
atsiras X-FI Titanium.
> Lyginant su integruota tikrai jaucias skirtumas, triuksmu gerokai maziau,
> garsas raiskesnis.. Gaila, kad Titanium'o nepavyko gaut - pardavejas
> patvirtino, kad dabar kazkokie nesutarimai tarp didmeninku ir Creative'o,
> ir neaisku kaip su sita produkcija bus, siai dienai nieko nera. Po ranka
> papuole sita Xtreme Audio, tai isidejau. Butu idomu palygint sita su
> Titanium'u..

 Su tais USB DAC tai būk atsargus. Jei USB veikimo principas ne
asinchroninis, tai USB maks. leis 16/48 :( Jei naudojamas asinchroninis,
tada palaiko ir 24/96. Dar neaišku koks jiteris pas tokį chalturną gaminį.
Kažkur skaičiau firewire perduodantys yra geriau.