Tema: Re: stiprintuvai (ex klipsh)
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-04 15:23:33
On 02/04/2011 02:09 PM, Dainiushas wrote:
> šitais
>
> Užbiasink simuliatoriui su trim diodais ir įmesk laiptų screenshot'ą. Ačiū

beje, cia va tau dar geras pavyzdys, kiek daug dalyku sugadinama PP
schemoj, ka poto reik taisyt visom is eiles priemonem. temperaturinis
nestabilumas, tranzu skirtumas, bias'o itaka vienaip silpniem signalasm,
kitaip stipriem ir t.t. ir pan. tuo tarpu SE atveju, is karto visa kruva
problemu atkrenta. tobulumas yra paprastume, o tu ziuriu megsti toki
atveji, tai darant viska per antra gala susikuriama eile problemu, o
poto kuriamos priemones joms salinti. PP yra praktiskai du atskiri
stiprintuvai, kuriuos bandoma sulipdyti i viena ir tiketis kad gausis
gerai. nes taip siekiama KIEKYBES, o ne kokybes. o si diskusija - apie
kokybe.
man rodos nors to ir nepripazysti, bet jau supratai patyliukais, kad
visdelto AB klasej ABU tranzai vienu metu labai mazai laiko buna
atsidare. tik tol, kol dirba A klasej, t.y. prie zemo signalo. poto
pakaitom pradeda uzsidarineti.
tai dabar tu imk ir ta pacia mano schema pakeisk atskyres pecius ir
uzjunges dvi atskiras apkrovas. labai graziai pamatysi, kas vyksta.
tu vat naiviai tikiesi, kad priesingas petys sugeba 'neutralizuoti' kito
'spragtelejima' kazkuriuo momentu. arba nebent dar vis tiki, kad AB
klasej ABU tranzai niekad nebuna uzdaryti :)