Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 16:49:36
On 02/03/2011 04:41 PM, Dainiushas wrote:
> tai tada labai tiesmukas klausimas - tikrai esi ant oscilografo matęs
> laiptelius __normalaus__ AB stiprintuvo išėjime?

ta prasme su melynu pasvietimu, kilograma sverianciom garso rankenelem,
auksinem jungtim ir spygliais vietoje kojeliu? neesu. ant tikrai
normalaus (6 tranzu) - esu. sekmes ir toliau tikint, kad apkabinejus
papuosalais tranzai nuo nulio voltu pradeda atsidarineti. arba gali
pristatyti kazkoki man nezinoma metoda, kaip B klasej to isvengti.