Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 16:38:26
On 02/03/2011 04:33 PM, Dainiushas wrote:
> tai, kad lievi tavo tie argumentai. Nes viskas ant multisimo, su
> kažkokių bala žino kokiu maketu ir virtualiu oscilografu.... O apie
> muziką, garsą - nieko.

tu rimtai tiki, kad stiprintuvas gaves zymiai sudetingesni muzikini
signala pradeda mistiskai veikti kitaip (geriau) nei gaves idealu
periodini sinusa? nebelaiptuoja, nebeklipina. pyst ir visa fizika
nustoja galiot, jei tik paduodi koki mocarta. fak, iki tiek net mokykloj
nebuvau nusimastes. kad tu neiziuri nieko muzikinio signalo
oscilogramoj, nes signalas neperiodinis ir sudetingas, tai cia ne
argumentas. sinusas cia yra tik sausainiai stiprintuvui. jei jis su
idealiu signalu nesusitvarko, tai dar gali visa moksla apie impulsus
itraukti. cia as jau nediskutuosiu.