Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-03 23:54:44
aš visiškai neišsipyzdavojau, nebent tu kažką ne taip suinterpretavai.
Paveiksliukų neįdėjai, bet įtariu su dviem diodais laiptelis jau vos
pastebimas. Įdėtum tris - jo nebūtų niekada. Prie didelio signalo lygio,
kaip aš suprantu, laiptas pasidaro todėl, kad signalas "nutempia" bias'ą
ir per anksti uždaro tranzistorių. Nesgi B klasės prolema yra ne didelis
signlas, o mažas, tada kai neužtenka įtampos atidaryt kažkurį pėtį.
Pažiūrėk įdėmiai į oscilogramas, "bardakas" vyksta prie 0.7V. Toliau -
gi viskas OK, jokio skirtumo ar A ar B.....

O skaityt tai aš aišku skaičiau, tu irgi paskaityk dar, ypač įdėmiai
paskutinį sakinį "* Class AB Amplifiers may have some Crossover
Distortion if the biasing
 > level is too low."

Realiai, aukodamas ekonomiškumą, iškrapipymus gali sutvarkyt vien
biasindamas. Gi su NGR - tuo labiau be problemų. Aišku, problemos gali
atsirast kitur.

Kas link A klasės - nesupratu, kodėl tu nematai trūkumų. Jei nori
minimalaus NGR'o - turi ribotą srovės diapazoną, jei gerai pamenu
eiliniams tranzistoriams apie 1A+-0.5A. Tai paskaičiuok kiek tu gausi
galios, į tuos pačius 8 omus, jungdamas per kondensatorių. Man kažkodėl
laaaabai nedideli skaičiai gaunasi. Jungsi tranzistorius lygiagrečiai -
reikia parinkinėt pagal charakteristikas, parinkinėt tiksliai ir iš
didelio kiekio, kad prirink kiek reikės. Maitnimo stabilizuoto reikia.
Greičiausiai, atskiro kiekvienam kanalui.
Šiaip aš tokio varianto turbūt apskritai nelabai svarstyčiau, galvočiau
apie transformatorių. O dar geriau - su 300B :).