Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-02 20:18:38
On 02/02/2011 08:06 PM, Dainiushas wrote:
> sorry, gal praleides busiu. Gali linka i koki nors protinga savo klausima?

as nejautrus, nesisorink. prisipazinsiu esu lochas ir su thunderbirdu
nemoku linku newsuose atidarineti. tai paklausiu antra karta:

kuo 3dB jautresnes koloneles yra geriau (verta moket daugiau) kai kalba
eina apie namu sistema, kurios galingumai skaiciuojami simtais vatu. kai
jos jungiamos prie galingo stiprintuvo ar taip vadinamo 'resyverio'.
situ salygu prasom nekeisti ir nevaidinti kazka 'suporatai ne taip'. nes
kai kalba eina apie tokio tipo koloneles, nera ka cia ne taip suprasti.