Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-04 00:16:17
On 02/03/2011 11:54 PM, Dainiushas wrote:
> aš visiškai neišsipyzdavojau, nebent tu kažką ne taip suinterpretavai.
> Paveiksliukų neįdėjai, bet įtariu su dviem diodais laiptelis jau vos
> pastebimas. Įdėtum tris - jo nebūtų niekada. Prie didelio signalo lygio,
> kaip aš suprantu, laiptas pasidaro todėl, kad signalas "nutempia" bias'ą
> ir per anksti uždaro tranzistorių.

jo, as tau ta bandau jau visa diena irodyt.

> signlas, o mažas, tada kai neužtenka įtampos atidaryt kažkurį pėtį.
> Pažiūrėk įdėmiai į oscilogramas, "bardakas" vyksta prie 0.7V. Toliau -
> gi viskas OK, jokio skirtumo ar A ar B.....

siaip tai kad akim ant oscilografo nepastebimas, tai dar nereiskia kad
jo ten is tikro nera. kai jau akim matosi tai jau reiskia visiska zopa.
esme kad PP klijuoja signala is dvieju gabalu, ir cia tiesiog negali
buti gerai, pats principas yra blogas.

galiu ir as tau citata istraukti:

"Although many audio amps may be called Class-B, generally they are not.
Virtually without exception they are Class-AB, although most will be at
the bottom end (conduction for 181 degrees for each device). Most power
amps operate in Class-A up to about 5 to 10mW, after which they become
Class-B. "

nu bet cia taip be galo galima.

> O skaityt tai aš aišku skaičiau, tu irgi paskaityk dar, ypač įdėmiai
> paskutinį sakinį "* Class AB Amplifiers may have some Crossover
> Distortion if the biasing
>  > level is too low."
>
> Realiai, aukodamas ekonomiškumą, iškrapipymus gali sutvarkyt vien
> biasindamas. Gi su NGR - tuo labiau be problemų. Aišku, problemos gali
> atsirast kitur.

tai ko dabar mane kartoji? as ir sakiau - keli bias srove ir keliauji
palengva link class-a. TACIAU dauguma buitiniu stiprintuvu nieko
neaukoja ir beveik visa laika dirba B klasej. kalbejom ir gincyjomes
apie rodos.

> Kas link A klasės - nesupratu, kodėl tu nematai trūkumų. Jei nori
> minimalaus NGR'o - turi ribotą srovės diapazoną, jei gerai pamenu
> eiliniams tranzistoriams apie 1A+-0.5A.

pilna tranzu po 3-5 A. tai cia piguva. sumokejes po 30 Lt uz tranza gali
ir 20-30 A turet. cia visiskai ne problema. beto, man tokiu galiu ir
nereik. siaip tai zinok ir mosfet yra tranzistorius ;)

Tai paskaičiuok kiek tu gausi
> galios, į tuos pačius 8 omus, jungdamas per kondensatorių. Man kažkodėl
> laaaabai nedideli skaičiai gaunasi. Jungsi tranzistorius lygiagrečiai -
> reikia parinkinėt pagal charakteristikas, parinkinėt tiksliai ir iš
> didelio kiekio, kad prirink kiek reikės. Maitnimo stabilizuoto reikia.
> Greičiausiai, atskiro kiekvienam kanalui.

arba reik arba nereik. yra toks capacitance multiplier. ka siom dienom
ir zadu isbandyt.

> Šiaip aš tokio varianto turbūt apskritai nelabai svarstyčiau, galvočiau
> apie transformatorių. O dar geriau - su 300B :).

apie lempas klausk Contax, gali elektronika.lt forume. apskritai sita
diskusija reikejo ten kelti. butu daugiau zmoniu ismananciu pasisake.
nes dabar tai cia dviese galim iki begalybes irodineti.
siaip kiek skaiciau jo puslapyje ir kitu nuomones, tai teisingas SE su
teisingu lauktranziu GALI groti net geriau uz lempa. dar toks andrea
chiuffoli puslapis yra. ten zmones REALIAI issibande daug variantu, ir
kazkodel labai panasiai kaip as sneka. kazkodel yra tendencija pirminiam
naudoti lempas o galiniui mosfet, nors tiek pat galios ar net daugiau ir
su lempa galima butu gauti.