Tema: Re: kolonėlės klipsch
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-02 20:58:22
> salia dar ir kita klausima uzduosiu:
> esi kada nors girdejes kaip groja a klases stiprintuvas puses vato
> galingumu su bent 95dB jautrumo normaliom kolonelem?

Taip, kad atitiktu visas pradines salygas - ne, bet ish karto galiu
pasakyt - tyliai groja. Beje, visgi kas yra normalios koloneles? Galima
keleta link'u? Ir - apie kokia muzika kalba?

> as tikrai nesvaigsiu apie poetiskus garso parametrus. tiesiog idomu ar
> girdejai tokia sistema. nes paprastai tai girdeje zmones nebediskutuoja

bet visa esme ir yra toj poezijoj - nes garso suvokimas yra labai sujektyvus
ir tam tikra prasme mistishkas.

> apie jautrumo, svorio ar dar kokio shudo itaka 1000 litu kainuojanciom
> plastikinem kolonelem, neina i muduabudu ir nejungineja namu kino
> bi-ampingu. nes visa tai yra NESAMONE.

Samone nesamone - galima atsakyt paklausius. Net ir prastoj sistemoj
teigiami pokychiai tikrai jauchiami. Ir dar labiau nei geroj.

> dar vienas inzinerinis klausimas - esi mates kaip atrodo paduodas sinusas
> 100W B klases stiprintuvo isejime grojant 1-5% nominalaus galingumo?
> kokios mintys tuo metu kilo?

Shitais, su visom tom klasem etc tu manes neprigavinek, nes labai gali but,
kad zhinau ir suprantu nei tamsta. Nene, nesigiriu ir nesipuikuoju, tiesiog
noriu diskusija kiek pakylet nuo dabartinio lochishko lygio.
Koks yra B klases ishejimas zhinau neklauses ir nemates ir labai gerai
zhinau kaip tai persiduoda i garsa. tu vat man geriau pasakyk, kuriam chia
stiprintuve, kad ir pigiam, naudojama gryna B klase - man tokiu neteko
matyt, ishskyrus viena automobilio sub'ui skirta tampyt pigiena - o ir tas
lengvai ir greitai susitvarke. Gi AB klasej, jokiu problemu parinkt tokia
ramybes srove, kad laipteliu nebutu. Beje, kaip tik dabar klausau AB kokio
1W galia, gal net mazhiau. Garsas puikus.